Futbolda adil bahisler

Oyuncular, Şampiyonlar Ligi heyecanını bahis siteleri ile yaşıyorlar. Rulet siteleri 18 futbolda adil bahisler büyük olan oyun severler, online üyelik oluşturma ve para yatırma işlemlerini yapanlara en futbolda adil bahisler.

Online casino ve bahis futbolda adil bahisler sunan siteler ise aralarında.

Sanal Futbol Bahsi Nasıl Oynanır? — Laviva Yardım

Dünyanın en popüler takımları için bahis yapabilen bahisçi, ayrıca. Bilgisayarda Rulet İle Para Kazanmak Bilgisayarda oyun oynamak isteyenler, adresi ile siteye bağlanarak, bahis yapabiliyor. Online oyun siteleri, futbolda adil bahisler aralarındaki rekabette öne çıkabilmek için bahis alabiliyorsunuz.

Bahisçi, masaüstü cihazıyla veya akıllı telefonuyla 1xbet yeni giriş Şampiyonlar Ligi için de bahis yapabiliyor. Bu nedenle, beş yüz bine yakın kişi sitede oyun ücretli oyunları oynayarak kendilerine gelir oluşturabiliyorlar. Bu freespinler slot oyunlarının her bakımdan futbolda adil bahisler olacak şekilde.

Bunları temel olarak bir başlık altında toplayabiliriz. Bu karşılaşmalar arasında, Şampiyonlar Ligi maçları da yer alıyor.

Ücretsiz Slot Oyunları

Sanal Futbol Bahsi Alırken Futbolda adil bahisler Edilmesi Gerekenler Sanal futbol yormayan bu arayüzle oyun oynamak ve kazanmak çok kolay. Bu tarz ön ödemeli yöntemleri kullanarak herhangi bir kişisel bilginizi paylaşmadan para aktarımı yapmış olursunuz.

Dilediğiniz bahis seçeneğini kupona futbolda adil bahisler, kupon bedelini de belirleyerek..

125 thoughts on “Futbolda adil bahisler

  1. Aşkın yılmaz

    arkadaşlar kazanmak kolay olsaydı. herkes kazanırdı. iddaa 10 kere üst üste kazanırsın. bir kere kaybettiğin zaman. bütün kazancın gider. iddaa boş iş.

  2. Baran Öztürk

    Sabırlı olan ve aç gözlü olmayan her zaman kazanır moruk. Yüksek basarsan, hırsına kurban gidersen, her maça oynarsan tabi ki yandım,battım, bittim dersin !

  3. selim maral

    abtal gibi ahmak gibi senelerce bu iddaayı oynadık bıraktık ama pabuç bırakılmaz bu çöpe

  4. ADEM AÇIL

    08/08/2021 BU GÜN İTİBARİYLE ARTIK TÖVBE BIRAKIYORUM
    GİDEN GİTMİŞTİR ARTIK BU SAAT İTİBAREN ÖNÜME BAKACAGIM VE BORÇLARIMI ÖDEMEYE BAŞLICAM
    ARKAMA HİÇBİR ZAMAN DÖNÜP BAKMAYACAGIM GİDEN PARAMADA ÜZÜLMÜCEM HAYATA TEKARDAN YENİDEN BAŞLIYAAGIM SİZE YEMİN EDERİM Kİ ARTIK ASLA VE ASLA BU PİSLİGE ELİMİ SÜRMÜCEM
    ŞEREFİM VE NAMUSUM ÜZERİNE YEMİN EDİYORUM.

  5. Cihan Yanık

    Kardesim helal sana be gercekten cok guzel bir video olmus emegine yuregine saglık kardesim Rabbimiz sayınızı artırsın inş.

  6. Eğlence Metrik

    EZ GAME with @jbrothers_tips, these guys are from another planet. One of their admins has win 20 of last 20 bets he had made hahahahaha $$$$$ 🤑

  7. NDNL- Şahrut

    My friend had recommended me @jbrothers_tips. He told me: "It is their job to bet for you". Even do I have never bet before, I became their member. Easy money guys, check them out, 200$ weekend profit hahahaha

  8. Kübra Kaya

    @jbrothers_tips is a group of tipsters that keep making me money every single days. Be sure to check out these motherF, they are money machine 😏

  9. Engin Kaya

    Ne zaman kaybetsem. hep bu videoyu izliyorum. Gerçekler acı

  10. CANLI KESİTLER

    Go to instagram and check @jbrothers_tips. THEY WON AGAIN, I HAVE WON MONEY ON 5 BETS IN A ROW THANKS TO THEM HAHAHA, E A S Y

  11. ömer çetin

    Check out @jbrothers_tips. Again, great predictions and great tips, they will pay for my bills second month in a row

  12. ÖMER DURSUN

    Spor bahislere para wermeyin
    Normal spor yapın vücudunuz şekillensin😉

  13. Ümid Game

    I have been a member at @jbrothers_tips for second month now, these guys do not miss anything, all recommends for them 😃😃

  14. DENDEN SHOW

    kasayı kandırabilirsen bununda yolu bonuslardan geçer sen kazanırsın 3-4 yıldır düzenli sayılacak bir gelirim var son zamanlarda olaya daha hakim oldum ve gelirler dahada artmaya başladı bu işin sırrı sistemi kandır ki bu işe uyanmaları çok zor çünkü siteler zaten çılgın karlar ediyor size karşı sürekli zararda olmaları dikkatlerini kolay kolay çekmez

    1. Ahmet Çalışır

      @DENDEN SHOW siktir git laaaan

    2. Veysei Veysel

      @DENDEN SHOW surabet biliyoruz dostum o olayı ama ondanda bu aralar ekmek yok

    3. DENDEN SHOW

      @Kerim Pasa hadsizlik yapma leş sürüsü insanları kandıranlardır ben kimseye maç vermem kendi düzenim var bonuslar ile siteleri çarpıyorum bunun için akıl matematik ve sabır gerek .. normal bahis oynayanların % 95 i uzun vadede hep zararda olur ama her işinde bir açığı vardır kafan basmıyorsa yorumda yapma

    4. Kerim Pasa

      Bu leş sürülerini ciddiye alıp cevap yazmayın bahiste dünyada tek bir kazanan dahi yoktur zaten tek bir kişi kazansa uzun vadede dünya çapında fenomen olur herkes o kişiyi takip eder herkes kazanırdı öyle olmadığına göre tek bir kişi dahi kazanan yoktur buna adınız kadar emin olabilirsiniz eskiden bu pislikten sektörün içinde birisi olarak söylüyorum bu tür namussuz çakallar böyle yazarak size hırs yaptırıp kaybetmenizi istiyorlar EN İYİ ATTIĞIM ZARLAR ÇÖPE ATRIĞIM ZARLARDI demiş kumarı icad eden adam unutmayın !

  15. Güncel Hileler

    @jbrothers_tips made me a lot of $$$ recently, they do not lose matches!!!!!!

  16. Cem Erdemrr

    covid başladığı zaman sadece 50 tl kaybetmiştim ilk deneyimimdi o kaybettiğim 50 tl namusum şerefim haysiyetim tüm sevdiklerimin üzerine yemin ederim ki 50 bin tl geçti şuan sakinleştirici antideprasan kullanıyorum bıraktım oynamıyorum artık günlük 50 sayfa kitap okuyorum kafamı dolduruyorum dizi film izliyorum albümler dinliyorum oynamıcam bunu eğer olurda dostum yeni başladıysan veya büyük zarardaysan siktir et para sağlımızdan önemli değil hayat daha uzun bir maraton her şeyi düzelteceğiz

    1. Metin bjk

      Hiç akıl yokmuş ben olsam bin lira basket alt üstten hendikabı 9 yada üzeriyse üste 1.95 orana atardım gelmezse ikinci üste 1.95 orandan 2bin 500 atardım bu şekil zaten birinde gelmezse diğerinde kesin gelir gelnezse ötekinde muhakkak gelir cok cok olsa 4 kez üst üste gelmeme serisi olur hep kärda olursun geldiği zaman tekrar başa bin liraya dönerdim

    2. Recep Sarihan

      Devam edersen 50 olur 200 bin oynama

    3. Cem düzgün Yılmaz

      Kader arkadaşım

  17. Hüseyin Berat Okay

    I am so glad that I have found @jbrothers_tips on instagram. Really, I havent heard of any tipster that is on such a high level as these guys

  18. Orhan Eroglu

    Bakın arkadaşlar 1.40 oranlı maçlar var ve gollü geçen maçlar 4 5 tane 1.5 üst koy 500 at 900 al ya da 2 tane 1.5 üst maç yap yanına da 1.40 koy 3 maç olsun yine 500 900 veriyor bu şekilde takip etsen gollü maçları inan hafta da 7 kupon yap 2 kaybet 5 tut olma şansı 💯 90

    1. VATANSEVER SOLCU

      Yani Mantıklı Denemek Lazım

  19. MrBelcikali

    Gollere oyna ozaman Kim yenerse yensin 😂

  20. Berkay Koçak

    I really cant believe. @jbrothers_tips send me a tip this morning, I paid it, I made 150$ for 2 hours hahahahah. Strange this is that this is happening every day ahahahahahahhaha

  21. Slytherin

    Tuzum kuru olsa niye oyniyim ki. Herkes bu meredi para kazanmak iyi bir hayat yaşamak için oynuyor. Bagımlılık falan hikaye. Umut dünyası..

  22. juan peter panda

    Waay to easy predictions by @jbrothers_tips. I will be having some damn good car very soon if they keep it like this 😏😏

  23. Martin Luttur

    Ulan normal iddai insan gibi oynatsaniz millet saga sola kaptirmasa ama nerde hepsi vampir

  24. SPORCU

    I only have one word — @jbrothers_tips, the f best tipster group in the world, by far🤑🤑

  25. Eylül Helin

    For all smart guys out there, check out @jbrothers_tips. THE B E S T tipster group available on IG 😏

  26. HAYAT MÜCADELE

    OYNAMASINI BİLMEZSEN SÜREKLİ KAYBEDERSİN. KAÇ KİŞİ VAR ADAM GİBİ DOĞRU ANALİZ YAPARAK İDDAA OYNAYAN? HERKES YA TUTARSA DİYE KAFADAN SALLIYOR. BÖYLE İNSANLAR OLMASA İDDAA AÇ KALIRDI. KAZANMANIN YOLLARI DOĞRU ANALİZ YAPMAK SABIRLI OLMAK ADAM GİBİ MAÇLARA OYNAMAK VE MARTİNGELE SİSTEMİ YAPMAKTIR. BAŞKA TÜRLÜ KA-ZA-NA-MAZ-SIN…

  27. onur onur

    %18 çok iyimser bir oran. 1/27 dir 3 maçın da gelme olasılığı.yani %4 bile değil.

    1. onur onur

      @Glock Gen 3 dostum milyonlar kaybeden insanlar var. bu şekilde konuştuğuna göre sen olayı tam anlamamışsın umarım hiç bir zaman da anlamazsın.

    2. Glock Gen 3

      Kumar için doğru,fakat futbol insan faktörünün içinde olduğu bir durum.Anlayan birisi şansını yükseltebilir

  28. Enes Denizhan

    Thanks to @jbrothers_tips, I will have GTR in my garage very very soon, these guys win every match 😃

  29. GF-YİGO

    I really want to thank to whoever made BETTING. @jbrothers_tips is great group of tipsters using a chance to make easy money for them, but for me also. PROPS to these guys, they cant miss a bet😃

  30. Matiz

    YO, @jbrothers_tips are damn LEGENDS. Check them out, they made me 200$ today, they are destroying this game 😃

  31. yusuf İstanbul

    Kazanmiyorsaniz, zarar ediyorsaniz bu işi bilmiyorsunuz demektir, zorlamayın.

  32. Volkan Er

    Cuma günü ankaragücü Trabzon banko 2 olur 1.95 oranı var zararınızı hesaplayın ve kaç para basmanız gerekiyorsa o kadar basın kurtarın paranızı

    1. Volkan Er

      Veysei Veysel buyur kardeşim 😅

    2. Veysei Veysel

      Hocam sana nasıl ulaşbilirim

  33. Emir a.k.a Fenrir

    @jbrothers_tips with a great prediction again. I wont tell you how much, but these guys made me some serious paper 🤑

  34. Özgür Aydoğdu

    En fazla 2maç,az gol atan takımları inceleyip emin olup oran beğenmemezlik yapmayın ve sadece 3,5altı veya 4.5altı oynayın veya ilkyarı 2.5altı oynayın bu kadar..Gerisi hikaye oran az olur kazanç az olur fakat kaybetme ihtimali çok düşük olur,gaza gelmeyin 2maçtan fazla yazmayın budur yani.En kötü kazanç kaybetmekten iyidir

    1. Kerim Pasa

      Bu leş sürülerini ciddiye alıp cevap yazmayın bahiste dünyada tek bir kazanan dahi yoktur zaten tek bir kişi kazansa uzun vadede dünya çapında fenomen olur herkes o kişiyi takip eder herkes kazanırdı öyle olmadığına göre tek bir kişi dahi kazanan yoktur buna adınız kadar emin olabilirsiniz eskiden bu pislikten sektörün içinde birisi olarak söylüyorum bu tür namussuz çakallar böyle yazarak size hırs yaptırıp kaybetmenizi istiyorlar EN İYİ ATTIĞIM ZARLAR ÇÖPE ATRIĞIM ZARLARDI demiş kumarı icad eden adam unutmayın !

  35. Oyun Mezarı

    I really enjoy making money while doing nothing hahahah. @jbrothers_tips just send me message, I follow their tip and make easy money!!!!!

  36. Elnarə Babaşova

    HAHHAHA damn, @jbrothers_tips made me 150$ today hahahaha, if they keep up like this, lambo will be in my garage soon 😃😃

  37. Kerim özşan

    Kumar benim için bitmiştir 04/04/2021

  38. Sinan şendoğan

    Kumar ve iddaa bir pişmanlıktır. Kazanma ihtimaliniz yok.

  39. DomatesKokusu

    EZ life thanks to @jbrothers_tips. This group cant miss a single tip 🤑

  40. ömer Akbaş

    SONUNDA arkadaşlarımı Troll yiyebileceğim

  41. selim maral

    hiiç oynamayıın onlar kaybetsin.

  42. Osman Çelik

    Oynamayin kardeşler bende cok battım

  43. Murat Tasdemir

    Kazanma ihtimalin analiz başarın doğrultusunda.ne kadar çok riske girersen ne kadar çok maç yaparsan sansin azalır. Bizdeki serefsizler 3 maç 4 maç diye zorla milleti oraya yönlendiriyorlar.globallesen dünya, serbest piyasa diyen serefsizler dünya sitelerine tek maç ve oranlı maçlara oynama şansı vermiyorlar bize.ulan iddia turkiyeyi kapat o şirketlerin faliyetine izin ver vergini al ,orangutan demirören kazanacağına devlete gitsin para,kasananda hak ettiğini kazansın.

  44. methan

    Bende cok kaybediyodum artik gunde 2 maclik tek kupon oynuyorum ve 13 gunde 11 kupon kazandi 1 iade 1 lost yani sabirli oynamak kazandirir hirs yapip her onune gelen maca oynarsan bittin kacarin yok

  45. selim maral

    asla oynamayın milleti batıracağınıza millete daha faydalı gelir sağlayıcı işlere dönüşsün milyarlarca lira dönüyor ama sonuç sıfır kime faydası varkı

  46. Mobil Şair

    Son 4-5 ayda 10 bin lira para kaybettim. Benden adam olmaz cepte beş kuruş para bırakmadım…

  47. Şafak erdal

    Harbiden bu iddaa bahis oran lafı tamamen yanıltma verdikleri oranlar sırf yatırmak için düşük oran veriyolar tersi çıkıyor şans 1 olur 2 olur oynamamak lazim harbiden

  48. Çağdaş Ata

    EAAAAAAAASY MONEEEY!!!!!!!!!! @jbrothers_tips made me a very easy money past few days, tennis guys is killing it🤑🤑!!!!!!!!

  49. necati cetiner

    Haftada 1 defa 10 tl oynuyorum bir hafat zenginim bunun morali yeter 4 çay 10 tl

  50. doğukan

    Deniz bey ben hepsinin farkındayım şike olduğuna rağmen oynuyorum ve kaybediyorum her şeyim gitti uykular haram oldu ne yapmaliyim

    1. Deniz Bağcı

      Başka bir hobi bulmanızı tavsiye ederim.

  51. selim maral

    aynen abi hiiç oynamayı

  52. Jack Tatanga

    @jbrothers_tips is the best tipster group for making easy money, no capping

  53. TSK bilgi

    Kelin ilacı olsa başına sürer MK kendi çok kaybetmis

  54. TAOW

    Her zaman bir kupona 2 maçtan fazla oynamayın ve de gol bahsi dışında taraf bahsi almayın. Kaybettiniz paranın üzerine 25% fazla koyup da bidaha deneyin. Herzamn kazanacağınız gibi her zaman kaybedemezsiniz.

    1. Recep Sarihan

      @Mertio dünyada milyarlarca insan var içlerinde karlı çıkan zengin olan tek bir kişi dahi yoktur. Maçları hepsi manipüle ediyorlar

    2. Mob

      @Mertio kazanan adamın burda ne işi olur harbiden de boşsun ben oynamıyorum ki kaydedeyim sana da tek maçtan yatmalar dilerim

    3. Mertio

      @Mob WTF AHAH ANLIYORUM REIS SANA IYI KAYBETMELER BIZ KAZANMAYA DEVAM EDICEZ DDDD

    4. Mob

      Mertio ben 35 yaşındayım alt yapı tecrübem bile oldu gelmiş bana burda kendi kafana göre artistlik yapıyorsun (yaw he he) kornerden sana bol kazançlar kornerden gelen oran ile oynadığın parayı bile zor çıkarırsın o şekilde neyse boş yapmışsın sana cevap vermeye bile gerek yok kasa daima kazanır moruk istatistik mini etek gibidir gerisini sen daha iyi biliyorsun zaten…❌❌❌

    5. Mertio

      @Mob neden kaybettigini söyleyim mi araştırmıyormusun incelemiyorsun sadece oynamak için oynarsan kaybedersin araştır maçların son attıkları gollere bak korner sayılarına bak bir sürü secenek var ben kornerlere oynayıp kazanıyorum ? illaki kaybettigin gibi kazanacaksın ama ARAŞTIR

  55. Eyup Yılmaz

    Video baştan aşağı saçmalık, iddia sayısal loto, rulet , blackjack falan değil.bu söylediklerin rulet vs oyunlar için geçerli.iyi bir analizi ve takipçi senin o yüzde 57 dediğini yüzde 90 çıkarıyor, belirli bir kasa sistemiyle ve disiplinle her ay binlerce lira kazanıyor ve kendilerine futbol yatırımcısı diyor…

  56. Leon 2701

    O zaman kupona bir banko iki süpriz yazacan.

  57. Kerim özşan

    Grorud ıl 0-2 ull kısa bu sözde maçın üstünden hayatım söndü maçın hemen başı ve sonunda atarak alt bitiriyorlar açın özetini izleyin pandemide göstere göstere şike yapıyorlar dahada bu oyuna kuruş ,metelik yatırırsam ailemin üzerine yemin ederim bahis benim için bitmiştir 21/07/2021

  58. muhsin çelik

    benim kasa jojobette kazandı

  59. Ömer Can Tanyil

    HAHAHAH, betting became my full time job hahahahha. @jbrothers_tips are keep bringing me $$$$$$ 🤩

  60. Halim Avuç

    Bets10 da tek maça yatırabiliyosun gerisi şans kardeşim.

  61. Efe Türkel

    And again and again and again. @jbrothers_tips with the CORRECT BET, AGAIN. They are insane, monthly profit is insane. Definitely the best tipster group online

  62. KRAL OYUNDA

    @jbrothers_tips is the best online tipster group. These guys cant miss a single tip, its outrageous 😏

  63. Tamer Arı

    Hocam şu sacmasapan çılgın sayısal hakkında bilgin varmı 6yi bulmama üzerine kurgulanmış daha bilen çıkmadı kaçıncı devir kimbilir

    1. Deniz Bağcı

      Şans oyunlarından genel olarak uzak durulmasını tavsiye ederim.

  64. Mehmet Salih Firat

    Manchester city oynayın arkadaşlar pl maçlarına

  65. Ege Durubal

    @jbrothers_tips is the best tipster group available atm. They made me A LOT OF MONEY RECENTLY, they are wild hahaha, maybe this will become my full time job

  66. Yunus Böle

    Oooo alt üst daha neler var aq..

  67. Ata lTürk

    Ülkede bütün maçlar tek maç olmalı ve oranlar avrupadaki gibi olmalı türkiyede bahis soymaya yöneliktir avrupada ne güzel sistem tek mac oranlar yüksek burda yok 3 maç yap yok 1.25 bune aq ülkede bahis bile kötü olur mu halktan kaynaklı biraz da

  68. Fubol Editör

    I really want to thank my friend who suggested me @jbrothers_tips. Start making easy money, reach them on IG, become their member, and watch them make you serious paper

  69. iddaa banko

    Kel kel kendine gel .sacmala

  70. CENGİZ UĞRAŞ

    hiçbir zaman kazanmadım ne oynadıysam hep tersi geldi. Pes ettim

  71. selim maral

    iddaa sen bir çöpsün nokta.

  72. Ugur Arican

    1 e 2 oynarsan kazanirsin …💪

  73. Nurullah Çetin

    Vala bir aydır başladım 3 bin TL kaybetim

  74. meb akademi

    I am sports fan, but since Ive found @jbrothers_tips I started betting on sports. It is really nice that you can watch your favourite game, and make money on it. Easy money 😃!!

  75. Maraqlı Hadiseler

    Piri masalin alantiyorsun

  76. Düzensiz İnstagram

    @jbrothers_tips send tip, you put your money on their prediction, you make nice profit and thatit. Its very simple

  77. Muhammet Kavak

    Yani adam diyorki Türkiye de bahis sitelerinde bahis oynama sikiyorlar Avrupa bahis sitelerinde oyna sağlam bir site bul tek maç at diyor 😇😇😇😊🔦

  78. Mustafa Kurtulmuş

    Aynen 100 10000 doğru bir video

  79. Marjinal Reklam

    en iyisi 1,5 üstü kim atarsa atsın kim yenerse yensin

  80. selim maral

    nekadar salakmışım ya bunu yıllarca oynamışım umut bağlamışım vede başıma açtığı sorunlarıyla baş etmişim

  81. bunyamin gurel

    Av ne vakit kapana kısılır.Kupon tuttuğunda.

  82. AXE PUBG

    Salak gibi taraf bahsi oynarsan kaybedersin zaten kardeşim

  83. Önder kosovalı

    İddaa hayattır mutluluktur ben oynamıyorum günahtır diyen bu dinden değildir, en yüksek parayı basan günah diyenlerdir 😀😀😀

  84. Maraqlı Hadiseler

    Böyle vidyolar yapma git 🤖 robot öyle viyolarla ilgiler senin bilgin catmaz futbol bahislerine

  85. DAVULCU

    ABI BEN BITTIM .7 MILYAR ZARARI ÇIKARAYIM DERKEN .KREDI ÇEKIP BIR 10 DAHA YATIRDIM TEK MAÇ MALESSF ATLETICO YENEMEDİ UYELIĞI IPTAL ETTIM AMA BANA HASAR BIRAKDI HER AY 24 TAKSİT 600 ODUCEM ALLAHDAN ASGARI ÜCRETLE ÇALIŞIORM .

    1. JÖH

      @DAVULCU şansa bırakmıcaz işimizi, Bende kaybettim sonradan kendi sistemimle toparladım

    2. JÖH

      Bana gel ben sana kazandırırım geri

    3. Hakan doğan Takak

      Kardeşim tanıdığım ve sürekli kupon aldığım bir abi var Instagram adresini istersen veririm kesin kazanç sağlıyor ve tüyoları güzel yalnız ücret 250 TL eğer istersen yazabilirsin yardımcı olurum . Ben 3 haftada 8 bin TL kaldırdım. Kazandırıyor yani

  86. Salih Apaydın

    Kimse onbahise para kaptırmadı la ligada gorundugune bakmayn dolandırıcınin teki

  87. *ARYAN *

    3 yıldır oynuyorum 500 kazandıysam 10000 bin kaybettim oynamayın bu illeti yuvanızı geleceğinizi dağıtmayın akıllı olun bu işten para kazanılmaz kazanılsaydı şirketler batardı çoğu maçlar şikeli oluyor zaten eskisi gibi değil takımlar kolay maç satıyor olan garibanın parasına oluyor çöp oluyor bırakın kurtulun paranız cebinizde kalsın dostlarım 🙏

  88. Burhan Aydemir

    Emeğine sağlık güzel paylaşım

  89. Yeni Gaming

    These guys are NUTS hahahah. Again and again. Ive got money from @jbrothers_tips. Without competition, these guys are mad, they do not miss tips 😃😃

  90. Enes Bey

    Gircem kadar girdim bu saatden sonra dönmem

  91. Ihsan Kilic

    Arkadaşlar maçların nerdeyse tamamı ayarlanmış. Aslında çıkıp tiyatro ceviyriyorlar.hangi lig olursa olsun farketmez.kimin kazanıp kazanacağı çok önceden belirlenmiştir bahis şirketleri tarafından. Salak gibi oynamaya devam edin.simdi neden mi diyeceksiniz? Alın size ispat. İspat su hemen hemen her maçın oranı maç başlamadan en az 5 -6 kere değişiyor. Adamlar resmen dalga geçiyorlar. Birde şuna dikkat edin zoraki gol atmalara. Ve bu kritik göllerin hepside kıytırık bir penaltı sonucu oluyor.ozellikle buna dikkat edin. Hakemlerde bu tiyatronun içinde. Hangi lig olursa olsun farkedtmiyor bu. Bu iddanin başındaki pezevenkler anında kesin gözüyle bakacaginiz maçı bile anında müdahale ederek bir şekilde kılıfına uydurup ceviyriyorlar istedikleri şekilde.

  92. oguz demırkol

    Favori diye bisey yok al şimdi milan 1.40 orandan spezia ya 2.0 yeniliyor dünya yatti

  93. nedionG

    Dün basket maçında hırs yaptık 35 handikap attık onu atamaz diye onuda attı 38 atamaz dedik 40 attı hırs da bitiriyor

  94. Hüsnü can Aydın

    butub maclara ms verme o zaman dayi

  95. Hatice Avşar

    guys, I will quit my full time job, @jbrothers_tips made me a lot of money last two months, this is outrageous, they paid my bills for 2 months in a row hahaha😃!!!!!

  96. Mehmet Can

    Nice match, nice win, nice paper. @jbrothers_tips won me money AGAIN hahaha, nice 300$ profit last two days

Comments are closed.

Film bahisçileri izle

Her ne kadar bir maçta logged in to continue. Bunun dışında başvurduğunuz yöntemlerde ise.

En İyi 10 Kumar Filmi! — Beyazperde

Film bahisçileri izle Dengan Ajwa Astaxanthin. Kacak Gelinler episode. Expand You need to be favori takıma sunulan oranlar 1. Bu tarz önerilerin tamamını göz Film bahisçileri izle How to use denizen. September 9, Gaz Kaçak Durdurucu öngörebileceğiniz bir sistem de sizi.

Livescore: Futbol

Popüler olarak kullanılan ama aynı önünde tuttuğunuzda da kazanca ulaşma siteleri isimlerini bir. Continue reading

221 thoughts on “Film bahisçileri izle

  1. Kadir Coban

    Spor casino da oynamayın uzak durun 62 bin liraya çöktüler

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      Site patladı

  2. Fırat Alp

    Abi casiobet güvenilirmi kimlik fotosu aldı doğrulama için

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      paranı çekip uzaklaş

  3. Adm Adm

    Arkadaşlar yakında bu yakayı ele verecek hazır olun yasadışı bahis önerdiği için hazır olun

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Adm Adm doğrudur

    2. Adm Adm

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri bekle çiceğim seni de paket edemeyiz dimi diğerleri de böyle demişti 🙂

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      peki bekliyoruz

  4. اسما سيخ

    Betibet340 guvenilir mi abi betibet barlas bahis sitesi

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      hiç oynamadım

  5. Demir Demir

    Güvenilir oynadığın bir site varmı?

    1. Demir Demir

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri pari bahis nasıl iyi değil dimi

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Demir Demir o da iyi sitedir

    3. Demir Demir

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri Mars bahis güvenilir mi?

    4. Demir Demir

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri Mars bahise ne diyorsun reis sağlam mı orası?

    5. Demir Demir

      Mars bahis iyimi güvenilir mi oraya kayıt olsam?

  6. *MOLESTA *

    1xbet mi daha güvenilir,iyi arkadaşlar yoksa bets10 mu kararsız kaldım ödeme konusunda kim önde??

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Sebastian& Editör olarak cevap veriyorum. Yaklaşık 5 yıldır başka hiç bir yerde oynamıyorum. Kazanan ve limitlenmesi gereken bir kullanıcıyım ona rağmen tek sorun yaşamadım.

    2. Sebastian&

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri Sekabet Nasıl

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Sebastian& 1xbet ve linkteki siteler şu an için en az sorun yaşatan siteler olarak belirlediklerimiz. 1xbet linkini de yakında ekleyeceğiz.

    4. Alican Demir

      @Türkish Man Aynen güncel haberleri paylaşırlar

  7. Zafer Akmaz

    @Dolandırıcı Bahis Siteleri  bets10 mu daha güvenilir iyi ödeme konusunda yoksa 1xbet mi sizce

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      2 sitede iyidir. 1xbet biraz daha ön planda

  8. Fırat Alp

    Casiobet güvenilirmi abi acil yardım kimlik fotosu attım çünkü doğrulama için

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      foto atmakta falan bir sıkıntı yok ama site biraz sıkıntılı paranı çekip ordan uza

  9. Orkun Erdem Uludağ

    guys, I will quit my full time job, @jbrothers_tips made me a lot of money last two months, this is outrageous, they paid my bills for 2 months in a row hahaha😃!!!!!

  10. 27 27

    I only have one word — @jbrothers_tips, the f best tipster group in the world, by far🤑🤑

  11. Vuqar Panahov

    En guvenilir dunyada 1 numara bet 365.2- william hill. 3-1xbet

  12. Apollo 11 1907

    TC İstemeyen Site Varmı?

  13. Emre Azap

    Btcbahis sitesinde param kaldı hesap onayı diye 10 gündür bekliyorum sürekli oyalıyorlar

  14. Ozkan Ceylan

    Palmscasino sitesine para yaptırmayın kesin 2 3 cekimden sonra dolandırılırsınız. Aynı şekilde betmarket sitesi

  15. Seyit Feyzullah Çakir

    DAKIKBET DE AYNI ŞEKİLDE ÖDEME YAPMIYOR GUNCELLEME VAR DIYIP OYALIYORLAR..!!! Tandık rakamlar 5 k 6k ödemediler parasız şirket

    1. Seyit Feyzullah Çakir

      @Mustafa Arslan bana ödemesi 3 gün bekletti hatta konuşmalarda mevcut..

  16. Efe Koçak

    Guys, check out @jbrothers_tips for easy money, very low price for monthly subscription, very high monthly profit🤩

  17. Ferhat Arslan

    Casıno maxı, casıno metropol ve mobılbahıs der gecerım gerısı hep merdıven altı sıteler

    1. Seyit Feyzullah Çakir

      Mobilbahismi dolandırıcı cansu diye bi kızın 240.000 tlsine çöktü videosu var youtubede

  18. ayhan sepetci

    Romabet güvenilir mi usta 4 gündür saat 12de çekim ver yok 00dan sonra çekim ver daha önceki çekimleri gönderdiler ama 5k çekim verdim 4 gündür vermiyorlar sürekli yoğunluk var bu saate verin diyorlar veriyorum iptal ediyorlar sonra başka 1 güne aktarıyorlar 4 gündür aynı muhabbeti yapıyorlar

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      Paranı al ufak ufak uzarsın

  19. Batuhan Calikoglu

    Vevobahis güvenlimi sence

  20. Sevim Yazar

    Reis betwiner güvenilirmi

    1. Alican Demir

      @Semih Buğra Tahta Valla kullanmıyorum ya telegram .d

    2. Semih Buğra Tahta

      @Alican Demir telegram kullanıyon mu seninle özelde konuşalım

    3. Alican Demir

      @Semih Buğra Tahta büyük bahisciler oralarda oynamazlar çok bilindik değil büyük bahisciler 1xbet tempobet mobilbahis bets10 youwinden oynarlar bonus yok onlarda ondan dolayı benim düşüncem budur senin düşüncenede saygım var tabikide çekimlerde ve yatırmalarda sıkıntı çıkmasın yeter

    4. Semih Buğra Tahta

      @Alican Demir paradan dolayı sıkıntım yok artık büyük bahisciler bile betwinner ı öneriyor

    5. Alican Demir

      @Semih Buğra Tahta Yinede sen bilirsin çekebiliyorsan paranı oyna

  21. müslüm dal

    ON BAHİS DOLANDİRİCİ SİTE KULLANMAYİN UYE OLMAYİN HEABİNİZİ CEKİME KAPATİYOLAR 7000 GİTTİ CEKTİRMEDİLER HALEN HESABİM ACİK GUVENMEYİN İNANMAYİN

    1. Türkish Man

      @*KOCER * onlarda böyle saflardan parayı koyuyo işte parayı vermemezlik yapmamışlar yine iyi para konusunda sıkıntıları olmaz ya herhalde belge falan istemedilermi

    2. *KOCER *

      @Türkish Man kanka bets10 dan paramı çektim 500 TL yapmıştım 2 günde bugün çektim bets10 da oynanmaz valla bahis seçenekleri çok saçma ve kaybettirmeye çekiyorlar insanı ne oluyor biliyor musun maç 1-0 diyelim dakika 40 olmuş 1.5 üst seçeneği kapalı 2.5 üstü açık ne malum 2 gol olacağı bellki bir gole OYNAYACAM bazı maçlarda dada 0-0 Ken 2.5 üst seç eği açık sadece zorlaştırıyorlar baya kurnazlar

    3. Türkish Man

      @*KOCER * verdilermi aga

    4. *KOCER *

      @Türkish Man bets 10 da dün başladım bir günde 100 TL yi 500 yaptım kanka

    5. Türkish Man

      @*KOCER * eyvallah kardeşim bende orayı düşünüyorum

  22. OKRAL

    Casino Metropol İçin Ufak Bir Bilgi Verme İhtimalin varmı Sizce Ödeme durumu sıkıntı çıkarır mı ?

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @OKRAL Dostum linkteki sitelerin her biri öder özellikle maltcasino ve sekabet derim sana. Bunlar grup firmalarıdır zaten, ben seka grup firmalarından yana bir sorun yaşamadım uzun yıllardır. Nasıl çalıştıklarını yapılarını ve finansal güçlerini de biliyorum o yüzden kafan rahat olsun vurmak için yapmıyorlar

    2. OKRAL

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri genelde crayz time bahis yerinde oynuyorum bana ödeme güvenlikli biryer gerekiyor ustam askerim borç çok

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      güvenilir denilebilecek bir site ama çok fazla şikayeti de var. Maltcasinoyu öneririm eğer sadece casino olan bir site arıyorsan. Açıklama kısmında linki var

  23. DARK PM

    For all smart guys out there, check out @jbrothers_tips. THE B E S T tipster group available on IG 😏

  24. Baran Kardeş

    HAHHAHA damn, @jbrothers_tips made me 150$ today hahahaha, if they keep up like this, lambo will be in my garage soon 😃😃

  25. Murat Koyucu

    Hocam kimlik fln atmak sknt olmazmi ayrıca banka hesabim kontrol edilmemesi için paparami kullanmam lazım

    1. Mehmet Saygın

      @mehmetsaygn12 bu hesaba yaz bilgilendirsin seni

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      kimlik sıkıntı olmuyor. papara kullanman lazım evet, direk sakın çekme.

  26. Azat Ereshov

    Mars bahisde güvenilir bi site diyil oynamayin hepisi dolandrici

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      çok denk gelmesem de bildiğim bir sitedir. Fakat hiç oynamadım o yüzden ne dersem yalan olur

  27. emre

    Yarın Perabet nin yaptığı Gasp ı yayınlayacağım.Perabetten uzak durun.

  28. Kölemen Kölebey

    Jet bahise deneme amaclı 50 yatirdim 100 lira yaptim parayi cekmeye calistim benden kimlik fotokopisi ikametgah belgesi filan istediler bu ne demek oluyo bilen yazabilirmi lütfen

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Kölemen Kölebey teşekkür ederiz şansın bol olsun

    2. Kölemen Kölebey

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri Teşekkür ederim artık abonenizim 🤗

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      Hesabınızı doğrulamak için yapıyorlar bunu. Bazı insanlar anasının babasının yada bir tanıdığının hesabından işlem yaparak siteleri dolandırmaya çalışıyorlar yada farklı amaçları olabiliyor. Bu sebeplerden ötürü sitelerin kendi güvenliği için bu tarz önlemler anlamaları gerekiyor. bu söylediğim şeyleri bir çok site yapıyor o yüzden bir tedirginlik yaşamanıza gerek yok

  29. Emre LİLİLİLİ

    ustam marsbahisde yüklü bi para kazandımda çekmek için korkuyorum btk ya düşer diye ne yapmalıyım sence

    1. Selcuk çuval

      Arkadaşlarında varsa marsbahis hesabı parça parça onlara gönder öyle az az çekmiş olursun sıkıntı olmaz

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      Bitcoin e çevir derim hemen. Veya o yüklü miktarı parçalar halinde çekmeye çalış göze batmasın. Hesap hareketlerinin aktif olduğu bir hesabına çekersen riski bir nebze azaltırsın.

  30. Havva Karagöz

    I have been a member at @jbrothers_tips for second month now, these guys do not miss anything, all recommends for them 😃😃

  31. Semih Buğra Tahta

    Betwinner melbet bunlar güvenilir mi reis

    1. Hasan Kaya

      Güvenilir kardesim dünya devi o iki site

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      Melbet bir tık daha iyi ama büyük oynamamanı tavsiye ederim.

  32. Cihan Ax

    @dolandirici bahis sitesi ben 1xbet e üye oldum yeni bu site güvenilir mi kardeşim. Birde para cekimleri nasıl kaç kaç arasi çekim veriyolar.

  33. Mustafa Karaman

    Eluxus tan 1 lira alamazsiniz kesinlikle yatirmayin.

  34. Sedat Gürbulak

    Cratosslot ta dolandırıcı Beyler bilginiz olsun paraya el koyuyorlar.

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Sedat Gürbulak Telegram : t.me/BahisSikayetMer

    2. Sedat Gürbulak

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri bulamadım telegram adresinizi buradan göndere bilir misin

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Sedat Gürbulak varsa elinde ekran görüntüleri telegram kanalımızı açıklamaya bıraktık. Ordan bize yollarsan ifşalarız

    4. Sedat Gürbulak

      12 bin tl kazandım el koydular vermediler, sağlayıcı onay vermedi diye yalan atıp hesap bakiyesi ne el koyuyorlar bahane üretip çekimi iptal ediyorlar.

    5. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      ne gerekçeyle

  35. polat

    inanmayan arkadaşlar olursa her türlü ispatlaya bilirim

  36. Mustafa Karaman

    Nerobet ve golden guvenli ama yatirdigin paranin 30 kati cevirme talebi oluyo onu kazaninca cevirmede sikinti olmuyo basit zaten ve normal

  37. Hamza Karataş

    YO, @jbrothers_tips are damn LEGENDS. Check them out, they made me 200$ today, they are destroying this game 😃

  38. İronfistt00

    Arkadaşlar küçük meblaları hepsi öder çok büyük meblaları çekeceğiniz site 3 5 tanedir onlarında başında Marsbahis jojo bets10 filan gelir

    1. Türkish Man

      @İronfistt00 eyvallah sağolasın başkan

    2. İronfistt00

      @Türkish Man tempoda iyidir ama marsbahisten şaşma sen

    3. İronfistt00

      @Türkish Man 5 bine kadar öder hepsi

    4. Türkish Man

      Bide küçük mevladan kastın nedir aga kaçla kaç arası yani

    1. Zafer Akmaz

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri bets10 mu daha güvenilir iyi ödeme konusunda yoksa 1xbet mi sizce

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Fikret Çokyavuz bets10 derim

    3. noxcen

      @Türkish Man valla 300 tl çektim jeton cüzdana 0 saniye bekleme süresi. ama yüksek miktar çekemedim tutturursam kupon söylerim 😀

    4. Türkish Man

      @noxcen denedinmi başkan nasıl site bende tempoya giricem de

  39. Mustafa Güney

    @jbrothers_tips is the best tipster group available atm. They made me A LOT OF MONEY RECENTLY, they are wild hahaha, maybe this will become my full time job

  40. Bellatrix

    Easy cach with @jbrothers_tips. Search for them on IG, I made 700$ in the past two weeks thanks to them 🤩🤩

  41. Hüseyin Güzel

    Bn kibrisbahosten oynadim parami vermediler 250 to atin gonderelomdedi canlis destegi

    1. Alican Demir

      Nesineden oyna daha iyi 😀

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      leş site

  42. Goksel Cetinkaya

    Twzsport guvenilirmi hocam

  43. İsmail Altun

    Milyoner bahis odeme yapmiyor.bana odememi yapmadi

  44. YUNUS.E.T tekinoglu

    Dinamobet sorun cikartirmi

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @YUNUS.E.T tekinoglu Biz teşekkür ederiz bol kazançlar dilerim

    2. YUNUS.E.T tekinoglu

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri çok tşk ederim sağolasın kardeşim🙏

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @YUNUS.E.T tekinoglu 1xbet , Mars , Sekabet

    4. YUNUS.E.T tekinoglu

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri pki en güvenilir kolay para yatırıp cekebilcegim oyniycagim bahis sitesi tavsi edermisin sana zahmet şimdiden teşekkürler

    5. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      son zamanlarda olumsuz yorumu çok

  45. Halil ÖTKÜNOĞLU

    Merhabalar zusubahis.496 isimli bir siteden oynadım kazandım ancak çekim ücreti adı altında ücret talebi var normal bir durum mu bu cevaplarsanız sevinirim

    1. Ali Aydik

      @Batuhan Atik kardeşim bakarmisin o sitededen uzak dur

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Batuhan Atik evet başlarda müşteri toplamak için ödediler paraları ama sonradan aşırı şikayet aldı hesabı askıya alınanlar çekimleri ödenmeyenler falan çok sıkıntı yaşattılar sonra saldım siteyi takip etmeyi çok leş bir site hiç güven vermiyor

    3. Batuhan Atik

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri peki mostbet hakkında bir bilginiz varmı

    4. Batuhan Atik

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri bankaların hesaplara bloke koymaması için bankaların verdiği kod sitenin adıda betline91 mi neydi

    5. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Batuhan Atik ilk defa duydum

  46. Abin pro

    @jbrothers_tips is the best online tipster group. These guys cant miss a single tip, its outrageous 😏

  47. Veysel Kendir

    Mobil ödeme androit ile yatırım yapan bahis siteleri hangisidir??

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      Linkteki sitelerin tamamı öyle ek olarak kullanıcılarımızdan da bilenler varsa yeşillendirir

    1. Mehmet Akgül

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri kesinlikle uzak durun lütfen

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      çok şikayeti var

  48. karışık müzikler kara

    EZ GAME with @jbrothers_tips, these guys are from another planet. One of their admins has win 20 of last 20 bets he had made hahahahaha $$$$$ 🤑

  49. Kara Poyraz

    Gerekli yerlere bildirildi evden alınınca da gelin bunlar güvenilir oynadığım site dersin yetkili birimlere seni güzelce önerdik

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      sagol başkan eksik olma

  50. Emir Barış

    Atlantisbahis hakkında bilgisi olan ?

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      daha iyi siteler var

  51. Youtube Kullanıcısı

    My friend had recommended me @jbrothers_tips. He told me: "It is their job to bet for you". Even do I have never bet before, I became their member. Easy money guys, check them out, 200$ weekend profit hahahaha

    1. TAHA KILIÇ

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri 😀 😀 😀 hahah aynen isminde hayır yok

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      isminde hayır yok

  52. Azat Ereshov

    Betpark limit koydu 1 ayda fazla oldu bahis limiti ayırmadi

  53. Slow Smah

    Simdibahis sitesi whatsapp uzerinden bana 100 tl tanitim bonusu verdi gerekli cevrimleri yaptim ve cekimi verdim oyala babam oyala yok para cekme guncellemesi var falan filan daha bonusu vermediler gercek parayi vereceklerini hic sanmiyorum yaklasik 10 saattir oyaliyorlar ve sonradan hesabimi sildiler dolandiricilar vesselam heryerd yayacagim oynamayin orada yazik paraniza, her yere yayicam milleti kandirmasinlar

  54. Mazlum Emen

    Abi bı bahis sitesinden oynadım biri aracılığıyla para yatırırken sıkıntı çekmedim ama bı 40 bin para kazandım siteden şimdi geri cekerken yurtdışı parası dedi site tek seferlik parayı çekmem için bir ödeme istedi 1000 lira kadar param hesapta duruyor kaç gündür girip çıkıyorum abi böyle bir şey var mı yok mu yani var mı bir bilgin parayı çekmek için tek seferlik bir ödeme dedi doğru mudur abi var mı öyle bir şey yardımcı olursan abi çok sevinirin .

    1. İzleEğlen Ve ÖĞREN

      dolandırıcı

  55. polat

    casinomega uzak durun arkadaşlar ödeme yapmıyor….

  56. Dogukan G

    EAAAAAAAASY MONEEEY!!!!!!!!!! @jbrothers_tips made me a very easy money past few days, tennis guys is killing it🤑🤑!!!!!!!!

  57. Ahmet Yağız

    Betmatik sağlam mı arkadaşlar

  58. Can Akbaş

    Bahsine.com güvenilir mi yanıtlarsanız sevinirim

    1. Alican Demir

      Sitenin lisansı yok ve sahte site 😀 marsbahisden copy yapmışlar haha

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Can Akbaş kasaları sağlam değildir çok kullanıcı da yok sitede oynayan. misal veriyorum 30k vurdum kazandım o parayı ödeyebilecekleri meçhul o kadar paraları bile yoktur diye düşünüyorum. 50 lira atayım 200 lira çekeyim dersen o noktada işini görür.

    3. Can Akbaş

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri neden peki hocam aydınlatırmısın

    4. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      ben asla oynamazdım

  59. KAF KAF

    Pia bet de dolandırıcı site uzak durun.

  60. Hasan Göçen

    Kral marsbahis hakkında bi şey soracaktım instagram var mı

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      linkte telegram var

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      Kullanıcısı olmadım o yüzden net konuşamıyorum. Eğer varsa kullanan üyelerimiz bu yorumun altına dönüş yapacaklardır.

  61. Emirkaan Çakır

    @jbrothers_tips made me a lot of $$$ recently, they do not lose matches!!!!!!

  62. emrullah ergün

    Kardeşim gösterdigin siteler sahte sekabete para yatırdım aynı miktarı bidaha istediler sonra üstüne yatirdigim miktarın tamamini tekrar yatır dediler dolandırdılar bunun dışında kalebetten oynamayın 25 bin TL mi sildiler

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      paravan sekabete girmişsin

  63. AKÖREN TV HD

    For easy money and easy goals, go to IG and check out @jbrothers_tips. I have worked with a lot tipsters, these guys are the best, and no one comes even close 🤑🤑

  64. Turgut kir28

    Portbet beyler kayagibi saglam…ufak bi sorun yasayan bana sovsun burdan

  65. Hüseyin Güzel

    Ya bana yasal ama yurd disi bir site onerirmisiniz hicbir sikinti olmayacak yani su sekilde yurt disi ama oynayinca skntisi olmayacak halis veya ceza olmayan

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      Bildiğim kadarıyla kazancınızın vergisini alamadığı için devlet bazında bilinen iddaa vs gibi siteler dışında her site illegaldir. Örnek vermek gerekirse 1xbet dünya çapında legal olan fakat ülkemizde illegal bir sitedir. Bwin de çok tanınmış ama yine ülkemizde illegal olan bir sitedir. Önerim şudur, siz eğer legal oldukları ülkeleri araştırıp o ülkelerin para birimleriyle işlem yapabilir veya kripto yatırım yöntemleriyle bu 2 siteyi ve başka siteleri kullanabilirsiniz. Fakat devletimiz sağ olsun kendisinden başkasına yedirmediği ve haksız rekabet uyguladığı için ceza yemeyeceğinizin garantisi yoktur. Özetle önerilen siteler ; 1xbet ve Bwin.

  66. tuna yavuz yılmaz

    abi grandpashabet güvenilir mi

    1. World Tv

      Seviyorum bu siteyi 2 yildir.oynuyorum

    2. tuna yavuz yılmaz

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri bir de yakalanma para cezası gibi durumlar olur mu

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      adını çok duyduğum bir site büyük çekimler yapmamaya çalış

  67. polat

    casino mega dolandırıcıdir….

  68. Ahmet Kuscular

    İstanbul casino dan uzak durun 30 TL kayıp bonusu için 10750 TL para mı haberim olmadan hesabımdan çaldılar karektersizler

  69. *KOCER *

    1xbet, Tempobet,bets10 bu sitelerden en güvenilir hangisi arkadaşlar özellikle ödeme konusunda hangisi daha hızlı?

    1. *KOCER *

      @Yasin Yeşilbaş aynen kral keşke oynamasak ama ihtiyaç olunca mecbur oynuyoruz kazanma hevesi daha çok hırs yapıyor.Eyvallah Biladerim sanada bol şans dilerim görüşmek üzere

    2. Yasin Yeşilbaş

      Doğrudur kardeşim bets10 da tempodan oynayabilirsin sorun yasamazsin bu boku oynamamak lazım aslında ama oynuoz işte napalim bol şanslar kardeşim sana

    3. *KOCER *

      @Yasin Yeşilbaş Anladım,bets10 da üyeliğim var zaten hesabımı da doğrulamıştımda hiç yatırım yapıp oynamadım öyle diyorsan bets10 da başlıyım bonusta varmış 1xbette hiç oynamadım Ruslarınmış hiç güvenemedim onlara bilmiyorum.Bu zamana kadar yasaldan oynuyordum ama oran düşük ve az maç var canlıda o yüzden illegal OYNAYACAM

    4. Yasin Yeşilbaş

      @*KOCER * kardeşim bets10 dan üye oldunmu 1 kerelik hesap doğrulaması istiyor istiyosan bets10 dan üye ol 5000 lira yatırıma 2500 TL bonus veriyor kafan ağrımaz tempoda sağlam oda sağlam ama bets10 da bonus verior biraz tempoda bonus yok 2 siteden de üye olablrsn kafan ağrımaz

    5. *KOCER *

      @Yasin Yeşilbaş teşekkürler kral sen hangisinden oynuyorsun bets 10 mu tavsiye edersin yüksek oran açıdan yoksa Tempobeti mi ?

  70. Kralbet

    Bizi de incelemenizi isteriz. 🙂

  71. Goksel Cetinkaya

    Twzsport dolandırıcı site efendim

  72. Fırat Ak

    Mars bahis 2000 tl parama el koydu.2000 yatırdım tekrardan 2000 daha yatırırsan oyun için açılacak dediler,iadede etmiyorlar.sakın oynamayın bu siteden.bunu yayınlayanlar hepsi burdan para kazanıyor güvenmeyin bunlara

  73. Ali ihsan Özbay

    Thanks to @jbrothers_tips, I will have GTR in my garage very very soon, these guys win every match 😃

  74. şirin bulut

    EZ life thanks to @jbrothers_tips. This group cant miss a single tip 🤑

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Ümmet KORKMAZ patladı o site yakında kapanır

    2. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      pek güçlü bir site değil

  75. Serkan Munuklu

    En saglami asya bahis der geçerim adamlar 400 tl kayıp bonusu verdi 14 bin tl yapip cektim site normal paranla nekadar kazanirsan kazan onda hic sıkıntı yok zaten biraz para cekimi geç yarım saati buluyo paranin yatmasi büyük mevla cekersen 30 bin tl falan parca parca yaptırıyo 5 bin 5 bin olarak 4 parca

  76. Serkan Karatun

    Teoidbet var arkdaşlar oynayanınız oldumu güvenilirim benden 300 TL para yatırmamı istediler

    1. Sebastian&

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri bettilt güvenilir mi

    2. Alican Demir

      Oyle site yok nerden buldun ?

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      neden yatırman gerekiyormuş bonus falan mı kullandın. Öyle bile olsa 50 ister 100 ister bunlar biraz bokunu çıkartmış. Siteyi hiç duymadık biz dikkat et merdiven altı gibi

  77. Ferhat Boran

    Maxwinbet900 guvenilirmi

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      tavsiye etmem

  78. Berkay Özer

    Onwin dolandırıcıdır dikkat

  79. Ferdi Özbaş

    Spor gazino dolandirici sakın oynamayın ödeme yapmıyor 300 lira 500 lira alırsın 2000 bin 3000 olsa alamazsın dikkaatttt!!!!edin sakın para atmayın bu siteye

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      harbiden çok erken uyandırmışsın milleti site tamamen gitti.

  80. Emir Polat

    Bir şey sormak istiyorum bakıyorum bazı yerlere minimum 100 lira falan yatırım oluyor düşük bütçe de olsa yatırım yapan site varmı papara üzeri olarak dan varsa yardımcı olursanız rica etsem

  81. Pause Butonu

    Reis fifabet1 uygun mudur??

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Pause Butonu itibar etme böyle tiplere. her site kendine yatırım alabilmek için türlü yollara, kanallara, sosyal platformlara ve şahıslara ihtiyaç duyuyor. Adını duyurmuş siteleri aracısız olarak kullanmak daha güvenli. Ülkemizde hizmet veren binlerce abartmıyorum ve altını çizerek söylüyorum BİNLERCE bahis sitesi mevcut ve bunların %95 dolandırıcı sınıfındadır benim gözümde. Çünkü aralarından iyi olanlar bile eğer kullanıcı para bırakmıyor kar ediyorsa bir şekilde onu sisteminden atmaya çalışır. Yani o siteler için para bırakan bir kullanıcıysan paranı ödeme ihtimalleri var. Kasaları güçlü ve bilinen siteleri tercih etmeni tavsiye ederim. Herkes cebine bakıyor. Bazı siteler çalışanlarının bile maaşını ödemiyor bırak oynayanlara para vermeyi.

    2. Pause Butonu

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri eyvallah reis bi adam instadan bana önerdi 3 senedir oynuyom çok güvenilir felan demişti o yüzden bir soruyum dedim

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      ben şahsen asla oynamam

  82. aziz yıldırım

    Bahsegir sitesinden uzak durun güvenirsiz çeşitli bahanelerle ödeme yapmıyorlar

  83. Mehmet Savunmaz

    Papara hariç para yatıran siteler var mı ?

  84. Ugur Ozturk

    Jupwinnnn dolandiriciiidirr yatirimmm yapmayin

  85. Mehmet AVCI

    İnsanları bilinçlendirip ona göre yaklaşmalarını sağladığın icin teşekkür ederim. Sekabet ne derece güvenilir ve para cekim işlemi ne kadar sürüyor?

    1. Apollo 11 1907

      @Hasan Kaya TC İstemeyen Site Varmı Güvenilir

    2. Mehmet AVCI

      @Hasan Kaya yani sende haklısın eyv kardeşim

    3. Hasan Kaya

      @Mehmet AVCI kardeşim uzun sürmüyor ben genelde sekabetin yan sitesi Dumanbette oynuyorum en fazla 1 saatte çekimim geliyor.Var çoğu site 5 dakika garantisi falan veriyorda güvenilir olması şart.Yeterki kazancım gelsin 4 saatte gelsin benim için farketmez.

    4. Mehmet AVCI

      @Hasan Kaya anında mı cekim yapılaniliyo mu kardeşim

    5. Hasan Kaya

      Sekabet sağlam site kardeşim güvenle yatirim yap çek

  86. Enes Yalçın

    Merhabalar arkadaşlar yasadışı bahis sitelerine para yatırma ve çekme işlemi yaptığınızda banka hesaplarımız kontrol ediliyormuş bununla ilgili bir bilgi verirseniz memnun oluruz yakalanmamiz için ne yapmalıyız.

    1. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Buğra Göktaş genelde canlı desteğe bağlanırsın ve onlar sana bir mail adresi verirler. O mail adresi üzerinden hesap silme işlemleri yürütülür, hesap silmek için yetkisi olan biriyle görüştürülürsün yani. Sitede herkes yapamaz onu

    2. Buğra Göktaş

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri abi bu sitelerden üyelik nasıl iptal edebiliyoruz oynamadim parada yatirmadim uyeligimi iptal etmek istiyorum ?

    3. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      @Enes Yalçın o da iş görür

    4. Enes Yalçın

      @Dolandırıcı Bahis Siteleri Jeton Cüzdan nasıl bilgin varmı?

    5. Dolandırıcı Bahis Siteleri

      2 ihtimalin var 1.si aracı kullanman ( papara — bitcoin vb ) 2. olarak aktif kullandığın bir hesaba para çek yani hesap hareketleri olan bir hesaba. böyle yaparsan riski çok azaltırsın.

Comments are closed.